SILUETTER

©foto by Mamma | model: Emma [jag]

Godmorgon!
Idag när jag vaknade upp kände jag mig hur trött som helst. Jag satte på datorn (som alltid är det första jag gör på morgonen) men när jag hade suttit vid datorn ett tag så kände jag att jag inte orkade någonting. Efter det gick jag ner för att kolla One tree hill några avsnitt för att vila lite, och nu 2 timmar senare är jag fortfarande trött i kroppen.

Måste vila upp mig för idag är det första fotbollsmatchen för sesongen. På kvällen kommer vi ha kräftskiva OCH överraskningstävlingen kommer upp ikväll! :) Ha det så bra så ses vi!
/ Emma



  MyzaaN

vilka härliga bilder :D

2010-08-14 @ 12:51:57
Hemsida: http://myzaans.se

  elina

fin blogg :D vad har ni för kamera ?

2010-08-14 @ 16:26:12
Hemsida: http://fluffiiigt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v