PHOTOSHOPTIPS: EN SAK I FÄRG

En läsare vid namn Elin frågade om vi kunde visa några photoshoptips och såklart så kan vi det. Här kommer det första hon frågade om Svartvitt med en sak i färg. Vi hoppas att ni förstår annars är det bara att fråga.. :)


KLAR!
OBS Kom ihåg att alltid ha på det duplicerade lagret.



  Fideli [FOTO]

när jag ska sudda där jag vill ha färg beskär det på min bild ;o

2010-12-29 @ 20:56:37
Hemsida: http://fidelifoto.blogg.se/

  Lisa - Smilinggirls!ッ

Bra guide :)

2010-12-29 @ 21:25:32
Hemsida: http://smilinggirls.blogg.se/

  Elin! :D

Tack, tack, tack, tack, tack, tack!!!!!!!!!! :D SNÄLLA!! Kan ni inte visa hur man gör de andra sakerna som jag bad om! Jag är ju ny i Elements så jag vet inte sådär jättemycket!!! :D TACK ÄNNU EN GÅNG!!

2010-12-30 @ 11:20:05

  moOa med två O.

Bra tips ;) Har undrat hur man gör, hahaha nu ska jag bara få till det också ;)

2011-12-11 @ 17:42:58
Hemsida: http://mmooae.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v