BÖCKER

Nu har jag nyss kommit hem från Skärholmen. Jag fick med mig hem 4 böcker, 1 linne och 1 skjorta. Här nedanför får ni se vilka böcker jag köpte:

Tillsammans serien
Jag köpte Tillsammans serien och jag tror dom är bra. På baksidan av första boken står det

"Alexander går i privatskola och har en pappa som arbetar på Utrikesdepartemtet.  Jakob är den sportige killen med en mamma som jobbar på teve. Theresa är tjejen som förlorat sin mamma i canser och som bor med sin pappa i en husbåt vid Djurgårdskajen.
Dom har helt olika bakrund och skulle aldrig ha träffat varandra och blivit vänner om det inte varit för inspelningen av ett teveprogram på Djurgården. Efter inspelningen tar Theresas pappa med dom ut till en ö i Stockholms skärgård och dom tre ungdomarna blir allt bättre vänner. Men i skuggan lurar ett hot. Någon vill till varje pris hitta en av dom ..."

Jag tycker det verkade lite spännande så dom fick det bli.
PersikosommarPersikosommarPersikosommar
Persikosommar första boken
Man fick 4 för 3 så därför köpte jag/fick på köpet Persikosommar. Om jag tycker den är bra så köper jag dom 2:an och 3:an senare.
På baksidan står det:

"Det enda dom tre tjejerna har gemensamt är en längtan efter något annat. Murphy, Leeda och Birdie är så olika man kan bli, men när dom måste sommarjobba ihop på en persikoodling lär dom motvilligt känna varandra. Innan sommaren är slut vet alla tre vad sann vänskap innebär, hur man hittar söta killar bland söta frukter och självklart hur man plockar den perfekta persikan. Förtroliga vänskapsband knyts och förblir evigt slitstarka efter den här första sommaren"

Denna bok verkar också otroligt bra, den är lite mer vänskap än spännande, tror nog att jag kommer köpa dom andra två senare. :)
/ Emma


Glöm inte vår kära frågestund, bomba oss med massa knasiga frågor!
Klicka bara på bilden eller på denna text för att komma till inlägget! :)







Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v