SHOPPING

Idag har jag varit och små shoppat lite med Frida. Jag hittade lite saker iallafall, men jag skulle köpa böcker till sommaren men mina pengar räckte inte så jag får köpa med mamma imorgon istället. :)
Orange solglasögon. 59 :- från ett ställe mitt i skärholmen (ingen affär)
Jag och Frida köpte likadana.
Ett orange och ett blått nagellack. 25 :- st från Åhléns
Ville köpa lite nya nagellack till sommaren. :)
En ny mascara. 129 :- från Kicks
Är inte helt säker på priset men ca.
Ett par flippflopp 79 :- från Åhléns
Lägg märke till att dom har lite klack. ;)

Jag är helt medveten om dom dåliga bilderna men jag tog dom lite snabbt med min kompaktkamera.

Detta var alltså det jag småshoppade idag. Solglasögonen passar perfekt eftersom det är spegelglas så man ser inte mina glasögon igenom om man nu skulle ha dom under.
Ha det så bra nu :)
/ Emma






Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v