TÄVLING HOS SUNSTREET 21


min tävlingsbild

jag är med och tävlar igen denna gången hos SUNSTREET21 man kan vinna ett ljusttält från tvspelsweb, här hittar ni inlägget till tävlingen! :)
Min känsla med den här bilden tycker jag är självklar: vår/sommar & glädje känsla nu när det börjar bli sommar tycker jag att den passar perfekt!
hoppas jag kommer med! :)
/ Emma




  Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: Va roligt att du deltar :)

Lycka till



/Jeanette

2010-05-07 @ 19:18:34
Hemsida: http://www.sunstreet21.devote.se

  Therese ♥

fin bild ^^

2010-05-15 @ 14:55:25
Hemsida: http://tezzilicious.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v