INSPIRATION #4

by weheartit.com

Eftersom jag inte har något speciellt att komma med denna torsdagskväll så bjuder jag på lite inspiration från weheartit. (Ja, en utav bilderna har jag tagit, men jag tyckte den passade in)

Några frågade om jag hade fått min vinst från minmodevecka som jag vann. Nej, jag har inte fått min vinst och de har heller inte kontaktat mig än men man får hoppas att det bara är en tidsfråga. :)
/Emma



  ANNA'S FOTO - vinn valfritt close-up filter

När du syr köper du mönster då eller gör du egna? har också blivit lite sugen på att pröva ;)

2011-04-29 @ 16:01:25
Hemsida: http://annasfoto.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v