SUMMER IS ALMOST OVER



Hej allihopa! Har ni kanske undrat var jag har tagit vägen? Jag har faktiskt varit på landet i ca en vecka och de sista dagarna så har mina kära vänner också varit där. Vi har haft det jätteroligt och några bilder får man kanske bjuda på framöver. Hoppas ni har haft det bra. Så hörs vi!

Snart får jag min dator tillbaks och då blir det mer inlägg.
/Emma 




  Amanda (Ava)

Bli dagens blogg och få en länk i ett inlägg!

2011-08-10 @ 16:24:31
Hemsida: http://www.slalomava.wordpress.com

  thea

men säg inte att sommaren är slut, jag blir ju ledig imorgon :(:( haha..



förresten, har en tävling, fotorelaterad, i min blogg, som du/ni kanske vill delta i? enkla regler, du behöver bara skriva en kommentar med ditt svar på frågan. ju fler som är med desto fler vinnare kommer dras! (om man svarar rätt på frågan), så om man vill kan man ju även tipsa om tävlingen i bloggen, men det är ABSOLUT inget som helst krav!:) (ber om ursäkt ifall ni inte gillar tävlings-kommentarer).



kram!:)



kram!

2011-08-11 @ 12:08:39
Hemsida: http://holmqvist9.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v