BILDER FRÅN MIN FÖRSTA DECEMBER


Dagen börjar med en härlig frukost med bl.a en banan. Sen blev det Julkalendern, tyckte ni den var bra?


Innan jag drar iväg till skolan slänger jag på mig det sista av mitt svarta nagellack, men det slutar med att de inte hinner torka så det blir boktavligen katastrof. Innan lunch hade vi bild, japp ni kan ju se vad jag håller på med. Tror jag...


När jag väl kommer hem så är det dags för julmusik och lite julbakning!


Resten av dagen har vart chill framför brorsans iPod och datorn 8D

Bättre dag kan man knappast ha! Förutom imorgon då vi slipper alla lektioner och har filminspelning till en svenska uppgift hela dan ^^
//Michan



  lovisa [foto & vardag]

härlig dag :)

2011-12-03 @ 23:49:57
Hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v