EN DÅLIG ELLER BRA DAG?

Tänkte att jag såg både glad & besvärad ut på den här supergammla bilden så den blev ju perfa!


Nu ska jag förklara varför idag blev en dålig & bra dag.

Dålig nr 1. Jag tog fel på tiden då vi började och jag insåg inte det förens 5 minuter innan vår lektion skulle börja, så jag kutade hela vägen till skolan. Jag hade en väldans tur som inte snubblade på all jobbig is!

Bra nr 1. När jag äntligen kom till skolan och de klassrum jag skulle till 10 minuter senare, så var vår lärare försenad pågrund av ett "lärar-krismöte". Gissa hur glad jag blev!

Dålig nr 2. När syslöjden började var jag tvungen att sprätta upp massa trådar för att det hade blivit helt stört.

Bra nr 2. Jag blev nästan helt klar med de vi gjorde på slöjden. *stolt*

Dålig nr 3. På so: hade vi hade en intesåskicklig vikarie. Och de jag menar med intesåskicklig så menar jag okunnig, och med det menar jag dålig!!

Bra nr 3. Vi hade värsta svåra förhöret på antika Greklad på so:n, men det gick ganska bra om jag får säga det själv!

Dålig nr 4. Vi hade fys på gympan...

Bra nr 4. Jag har fått större mukkler! 8D

Dåligt nr 5. Påväg hem efter gympan så snubblade jag på is och ramlade för första gången den här vintern.

Bra nr 5. Eftersom att jag var lite stressad i morse så glömde jag mina hörlurar MEN som tur var så skulle Sofia åt samma håll så jag fick sällskap ^^

Trevlig dag jag har haft va?
//Michan



  MAJAKUOPPALA [foto&livet]

jaha okej, då fattar jag :)

2011-01-21 @ 20:06:51
Hemsida: http://majajj.blogg.se/

  evelina

snygg blogg!

2011-01-22 @ 00:29:48
Hemsida: http://evelinaakauppinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v