GULT I MASSOR


foto: Michan | Nikon D5000

När vi åkte upp till Borlänge så såg vi stora fält med de här blommorna och mamma tyckte att de bara var tvugna att bli fotade. Så tur för henne att hon tog med sig sin fotoälskande dotter som naturligtvis hade med sig sin proffsiga systemkamera. Fast jag hade följt med iaf ;)
//Michan



  MelinaJamiee

Sv: Jo jag fick ett plektrum :) Har en vattenflaska från Zack också. Aaa det var 4de gången jag såg dom. Jag tycker dom har varit här rätt så många gånger. Sen 2009 så har dom spelat här 5 gr, varav alla utom en gång jag sett dom. Dom har varit här vaje år i 3 år. Så dom lär komma nästa år också. Jag har sett dom alla utom första gången dom spelade i göteborg 2009.



Spelningarna 2009



16 september Göteborg fryshuset

17 september Malmö Kb hallen



2010 -

16 Augusti Stockholm debaser



2011

16 Juni Göteborg west coast riot

30 Juni Borlänge peace and love



Så vi får väll se om det blir några spelningar i sverige för dom 2012 eller kanske till och med i höst ? Vem vet :) Kram Kram

2011-07-04 @ 17:27:00
Hemsida: http://brunettmelle.devote.se

  Tess

Fint! :D

2011-07-05 @ 15:54:15
Hemsida: http://tesseflickan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v