3 ARMBAND


(Ignorera min torra hand på bild 1) (när man skriver sådär så upptäcker ni det lättare..inte smart)

Hade på mig ett tre coola armband som jag hittade gömt i mitt lilla skåp. Om jag minns rätt så fick jag dem från mormor&morfar när jag hade namnsdag. De passade faktiskt riktigt bra till min "nya" gula tjocktröja som jag hade idag ^^
//Michan



  Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt



smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-49-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-05-03 @ 22:32:43
Hemsida: http://vadfanskajagheta.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v