VAMPYR MICHAN


Glömde att jag var en läskig vampyr på sista bilden så det blev ett litet smile...

I går var det ju sista dagen i skolan innan det spökiga höstlovet så då skulle de som ville klä ut sig till något kusligt. Jag och polarna skulle vara läskiga vampyrer men det kanske inte blev så lyckat. Eller vad tycker ni?

ps. Mitt internet har inte fungerat sen jag kom hem ifrån Öland i måndags. Så nu när det funkar kommer det att komma mer från mig ;)
//Michan



  Lova

Vet Emma om om att hon vann en chokladask på linafoto.blogg.se? :)

2011-10-29 @ 19:00:51

  Linnea (FOTO)

ÅHH.... vart i öland var du någonstans ? :D

2011-10-29 @ 21:01:06
Hemsida: http://enlinnea.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v