E.L.F | EYES LIPS FACE

Nagellack | Mascara | Face Primer | Lipplumper | Eye Primer | Ögonbrynskit | Mineralfoundation & concealer

Det jag fick i paketet var alltså sminkprodukter från E.L.F. Några av er gissade helt rätt, riktigt duktigt av er. Jag har provat produkterna och de flesta är superbra! Ni ska även få se hur nagellacket ser ut på! :)
/Emma





  Carolina [FOTO]

Åh va kul! Är det bra kvalité på produkterna och är det bra priser? :)

2011-09-18 @ 12:54:55
Hemsida: http://carolinasphoto.blogg.se/

  -

Tjänar ni pengar på bloggen eller annonserar

ni gratis ? Hur mycket får ni då på ett ungefär ? :)

2011-09-18 @ 19:06:51

  Carolina [FOTO]

Sv: Jaha, okej! Det är ju ett superbra pris :)

2011-09-18 @ 20:57:27
Hemsida: http://carolinasphoto.blogg.se/

  jonna

hej. jag vill jätte gärna beställa från elf men jag har faktiskt aldrig beställt något som inte är från sverige. så, hur är det med avgifter och sånt? för jag förstår ingenting.. hade varit snällt om ni kunde svara :)

2011-09-18 @ 23:00:08

  Carolina [FOTO]

Tittade igenom erat arkiv litegrann och hittade tillbaka till det här inlägget (som jag dock kommenterat förut, haha).



Men jag undrade om du minns var det var för frakt? Eftersom sidan inte är svensk, menar jag? Tacksam för svar! :)

2012-03-04 @ 22:25:22
Hemsida: http://carolinasphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Nu har ni klickat er in i två tjejers blogg. En personlig fotoblogg kan man kalla denna sida. Vi heter Emma och Michan men kallas även
Sysslingarna,
vi är födda 1997 och vi lever våra liv i huvudstaden.

Skriver om allt som faller oss in och bjuder på massvis med videos, bilder och personlighet.

gillar ni vår blogg lika mycket som vi så kan ni alltid lägga till oss här

bloglovin
Tillbaka till startsidan?

Kontakt: [email protected]


Om

Min profilbild

v